Addicted

93828-97

Jag tror jag har blivit endorfin beroende. Jag har varit helt stirrig i kroppen hela dagen.

Det är lagom kul med höstväder, man får upp hoppet en gång i timmen när man ser små ljusa fläckar på himlen bara för att en kvart senare se himlen öppna sig och blöta ner betongen igen.

På måndagar är det dessutom så illa att man inte kan skata på bryggeriet om man inte är tjej eller nybörjare...

Tur att jag fick hänga på Fredriks jobb idag. Arbetsuppgifterna på displayfirman idag var: åka till Ikea o äta lunch o köpa diskborste+glödlampor, fika med "Dr Howser" och att hämta paket med Homer morgontofflor på posten. Tuff dag, men jag är fortfarande lite rastlös.


Ps. Fredrik jobbade lite på riktigt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback